Tuesday, January 3, 2012

My Date :D

< 30/11/2011 >

korang nak taw tak nih tarikh ape ? haha , ! . actually nih tarikh aku nak dating dengan si dea . punye laa eppy ak tunggu tarikh nih . haha , ! gedik nye aku . xd

aku bangon tido dalam kui 11.30 . celik mate jee , aku cepat-cepat pegi cari baju . haha , ! kelaka giler . mak aku siap cakap kat aku lagi , " KAU NIH BUANG TEBIAT KE APE HA ?! BANGON-BANGON TEROS CARI BAJU " . haha , ! bule pulak kene bebel time tuh . aku pon sengeh jee laa macam kerang busukk . ( sebenar nye nak cover malo )

dari kui 11.30 sampai laa kui 1.00 , aku langsong tak mandi-mandi lagi . masam satu rumah mase tuh . haha , ! busy sangat nak cari baju . cari punye cari punye cari , baru laa aku jumpe baju yang okeyy . lepas tuh baru aku mandi . haha , ! lepas mandi , aku pon siap-siap laa . aku pakai baju colour hitam dengan seluar pendek . sebenar nye , aku tak pandai pilih baju ,  aku suroh akak aku tolong . haha , !

sebelom aku gerak , aku makan dulu . wahh . wahh . wahh , ! .mak aku beli mcd . punye la suke aku . aku pon makan laa dengan senang hati ( haha , ! sebenar nye , aku makan gelojoh ) :P . lepas makan , baru aku gerak .


# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #


kiteorang janji nak jume kat ts . haha , ! korang taw kan kat mane ? aku sure , mesti korang taw punye . sampai jee kat ts , aku teros tunggu si dea kat wayang . aku pon tunggu la . tunggu . tunggu . tunggu . si dea tak muncul-muncl pon . dah sejam aku tunggu . langsong tak nampak batang hidong . bukan setakat hidong jee , tuan unye badan pon tak nampak jugak . adoi , ! bengang nye . haha , ! tapi , takpe . aku saba dan teros bersaba .

tetibe , si dea text . si dea cakap dah sampai . fuhhh . lega sikit hati aku nih . aku pon pegi laa cari si dea . and then , aku ternampk si dea tengah dudok kat atas moto ex5 merah ( yela kot ) .  ntah moto sape ntah . suke hati jee si dea dudok . aku pon tegor laa . si dea teros senyum .

lepas tuhh , kiteorang nak pegi wayang . tapi , tak jadi . so , kiteorang pon pegi laa jalan-jalan . kiteorang makan ice cream . gelak-gelak . tetibe si dea lapaa . so , kiteorang pegi la mcd . si dea order prosperity burger ( perhhh , sedap tuhh ) . lepas order , si dea teros makan . aku pon ushaa jee laa si dea makan . haha , ! . cumei giler tengok si dea makan . macam budak kecik , comot , ! lepas abes makan , si dea pegi masok game . si dea maen game macam budak-budak . kelaka sangat . asyik kalah jee . haha , !

lepas kiteorang dah jalan kat ts , kiteorang masok tesco plak . ( haha , ! . saje gedik-gedik nak masok ) si dea bawak camera . kiteorang pon snap la pic . alamak , ! . pic aku tak cantek langsong . haha , ! kite pon lepak la kejap kat parking moto . aku suke sangat cubit pipi si dea . geram giler tengok muke si dea .  walau pon si dea tak tembam , tapi , si dea cumei sangat-sangat . tetibe akak aku datang . adoi . kacau jee . hehe , ! . akak aku ajak aku pegi beli air kejap . si dea pon ikot jugak . si dea ternampak kedai kek . si dea beli kan kek untok aku . wahhhhh . sweet gituu . haha , ! eppy giler mase tuhh . tapi , time tuhh aku dah nak balek . hmmm . terase cepat sangat mase berlalu . haha , ! aku sampai jee rumah , si dea text aku . eh , ! macam taw-taw jee aku dah sampai rumah . haha , !

hehe , ! aku eppy giler dapat jumpe dengan si dea . macam-macam yang jadi mase kiteorang tengah dating . si dea sweett sangat , dah la sweet , romantik lak tuh . wahh . suke giler aku . tak saba rase nye nak jumpe si dea lagi . :D





                                                      hehe ! muahhh kiri kanan :*

1 comment:

  1. wahh . . gud for u dear~ semoga hubungan korank berkekalan . .amin~

    ReplyDelete